niedziela, 2 października 2011

Zbieg okoliczności (jak dla mnie - bardzo dziwny)

Nigdy w życiu nie pisałam bloga, mało tego - zapierałam się, ze JA nie mam zamiaru tracić czasu na takie bzdury. Jednak zaczęłam. Koleżanka pokazała mi w 30 sekund jak się bloga zakłada, gdzie wybiera szablony. Wpadł mi w oko ten obecny - o czym jej powiedziałam.
W domciu niestety wszystko zapomniałam i wtedy - jak trwoga, to do Kasi. Kasia bloga założyła i mówi - "baw się dalej sama". No więc napisałam pierwszy post i ..... pomyślałam, że trzeba coś urozmaicić. Zatem w poszukiwaniu pomysłów przeglądam sobie blog za blogiem. Przeglądam godzinę, dwie i oto co znajduję:
http://rosyjskidlakazdego.blogspot.com/.

Bardzo podobny tytuł, identyczne tło....i pierwszy post podobny!
Co to ma być ??????????? Jeszcze mnie kto o plagiat oskarży.
Tak czy inaczej oświadczam wszem i wobec co następuje:
Przed wybraniem szablonu i napisaniem pierwszego posta nie sugerowałam się żadnymi innymi blogami.

No!

2 komentarze:

  1. A zdjęcia z kółka koleżanka Dada chce ? :) Chyba, że już ma... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce, chce, a jakże - bo nie ma żadnych :)

    OdpowiedzUsuń